موارد مصرف تیوب در صنایع مختلف

ما مطمئن هستیم که بهترین راه حل بسته بندی بهینه ای برای محصولات شما از صنایع شیمیایی ، مواد غذایی و یا بخش مواد آرایشی در دستان متخصصان شرکت مژده شیمی می باشد.شرکت مژده شیمی در سراسر ایران و کشور های همسایه شریک هایی در زمینه بسته بندی در صنایع مختلف شیمیایی، دارویی ، آرایشی و مواد صنعتی دارد که باعث بالارفتن تجربه متخصصین ما شده است که این تجارب آماده انتقال به صنعت بسته بندی شما نیز می باشد.

مواد شیمیایی صنعتی :

برای شرکت ها در صنعت مواد شیمیایی ، الزامات بسته بندی خاصی اعمال می شود در صورتی که این محصولات به خوبی بسته بندی نشوند در هنگام حمل و نقل و انبارش ممکن است برای انسان یا محیط زیست خطراتی را ایجاد کنند.متخصصان مژده شیمی با تجارب فراوان در زمینه بسته بندی روغن ها ، فراورده های نفتی ، رنگ ها و… همواره آماده انجام بهترین بسته بندی برای محصولات شما می باشند.

مواد آرایشی:

از آنجایی که در صنایع آرایشی بیشترین اهمیت بعد از کیفیت محافظت از محصولات ، کیفیت طراحی و چاپ روی بدنه تیوب می باشد . شرکت مژده شیمی این افتخار را دارد که با بهره گیری از دستگاه های چاپ به روز اروپایی و کارشناسان زبده در زمینه رنگ و طراحی ، با کیفیت ترین تیوب های بسته بندی را در اختیار شرکت های آرایشی قرار دهد.

مواد غذایی و دارویی:

شرکت های مواد غذایی و دارویی خواستار کیفیت بالا برای حفظ و ماندگاری طعم ، رنگ و بو برای بسته بندیشان هستند تا محتویات داخل تیوب ها به طور بهینه در مقابل تاثیرات محیط محافظت شوند لذا تیوب های شرکت مژده شیمی این امکان را برای محصولات شما به ارمغان خواهند آورد.

دیدگاه ها بسته شده است